090511 Konsten att hålla huden ren och fin och slippa finnar.

Hejsan allihopa, tänkte länga in ett litet "sknhets tipps" Jag har aldrig haft problem med varken finnar eller liknande vilket är sjukt skönt. Har inte en aning varför men jag är grymt nogran med min hud faktiskt. Innom hudvård till både kropp och ansikte använder jag mycker Babor och the body shop. Nivea är en favorti med :). Mitt sminkbortagningmedel är från Barbor och heter Cleansing gel & tonic 2 in 1, helt underbart och perfekt, tar verkligen bort ALLT smink, sedan brukar jag använda en viss alovera produkt som man tar på en pad för att riktigt djup rengöra. Jag brukar hålla min hud fin genom att jag dricker extremt mycket vatten sedan bär jag nästan ALDRIG smink, är väldigt naturlig, nej men känner att jag inte orkar ha det under vardagar. Har jag smink är jag väldigt nogran med att tvätta bort det och inte somna med det.


Cleansing gelen kostar runt en 300:- den med

Efter det brukar jag använda en återfuktande kräm som även den är från Babor och heter babor young balance cream och är en återfuktande kräm. Funkar underbart för min hudtyp. Denna kostar runt 294, 300:-


Om jag någon gång känner för en avkopplande ansiktskmask (som jag faktiskt sitter med nu) Så brukar jag anvnda nivea active purifying. Djuprengör verkligen och gör huden extremt mjuk och inte trorr.



Tipps från mig. Puss
Babors produkter finns att köpa här!

Postat av: Foki

svar: tack så jättemkt för den fina kommentaren! jättekul att du uppskattar bloggen ^^ jag blir väldigt glad :D jag gör bara mitt jobb, allt för att läsarna ska vara nöjda! :)



Ha det bäst!

2009-05-11 @ 23:22:36
URL: http://foki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0