090525 Börja på gym?

Asså jag vet inte, ska jag börja på gym? Jag får väl göra detta, Johan och jag ska börja träna. Låter hemskt bra för det är sjukt tråkigt att träna själv. Men blir väl mycket kondition mage mm, ingen lust att bygga muskler.. Men brukar träna hemma. Mycket roligare. Träningvideo for the win. Samt att gå en runda i Ljungby stad typ en mil eller så är gött. Nu ska jag kolla på sex and the city, åker till sjuakan 20 i 10 imorgon sedan lite shoping sedan hem. Lär inte orka något alls imorgon heller. Tar en islatte sedan springer jag en runda på stan och hoppas på att koffinet gör sin verkan. :D


Postat av: Emma

Men jag vill ju träna på gym! :D

2009-05-26 @ 16:36:31
URL: http://chasey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0