090902 Moralkärringen Paow

Okej nu rycker moralkärringen Parro in lite så här på kvällskvisten! Har suttit och läst den ena skvallerbloggen efter den andra och ja! För det mesta tror jag på allt de skriver. Och har med detta kommit fram till att jag tycker så synd om alla storbloggare så därför en gång för alla så tänker jag verkligen säga precis vad jag tycker!

Kissie tycker jag bara enormt synd om då hon och dessie delar första plats på att vara det mest korkade personer som lever på jorden jag tror även på fullaste allvar alla de är lika tröga som de utmärker sig i bloggen. Sedan att kissie ljuger hit och dit hela tiden vad hjälper det henne? Alla har ju förfan ändå kommit på henne! Jag dog när hon aldrig kom om blondinbella jag gillar inte bella heller men fan den dagen om den kommer att Kissie går om henne, jag vill inte äns att hon ska få den känslan. Hmm tråkigt tt vara så dum men mest att vara så fruktansvärt hatad och inte fatta det. De tror ju på fullaste allvar att folk är avundsjuka bla bla jag skulle heldre vara döende i svininfluensan än att få vara Kissie för en dag, huutter!

Dessie
skulle jag bara kunna ställa emot en vägg och "BAM" ett skott i pannan hmm skön känsla faktiskt att aldrig mer behöva få syn på henne eller hennes blogg. Det måste vara den mest frustrerande människan på denna jord. Ser inte bra ut någon stans, hela hennes (samt kissies) ansiktet ser smutsigt ut! måste vara fruktansvärt jobbigt att se ut som en mulatt? inget Problem med mulatter men problem med dem! En liten del av mig dör varända gång jag ser hennes hemska ansikte och blogg...FY hade jag varit hennes föräldrar hade jag skickat henne på konsentrationsläger! och aldrig mer plockat hem henne... HEHE Jag tror inte ens jag kan beskriva mitt hat till henne, jag säger aldrig att jag hatar en människa men av hela min värdighet önskar jag död åt henne! Så hemsk är jag.

Paulina aka Paow
hmm vet inte vad jag ska säga, hon är söt i allefall inte helt cp eller för jobbig lite tråkig men funkar, riktigt bra klädsmak med.

Blondinbella har några ord om henne, jag gillar inte henne, jag gillar inte hennes liv, åsikter, kläder eller hur hon kör sitt race en dröm innan jag dör är att få se en kossa eller björn iklädd en död blondinbella, HAHA fyfan vad skoj.

Kenza
Kalas söt, lätt den bästa normala bloggen dock rätt så tråkig eller den börjar bli, känns inte som att hon ägnar lika mycket tid åt bloggen längre. Sedan allt med Tokio Hotel eller vad det heter blir för mycket för mig, helt okej om hon älskar dem (som hon gör) Men det börjar bli uttjatat nu.

Åå vad fräck jag är, åå är så dum för jag önskar henne död, pff tyck vad ni vill jag kan vara ytlig i allefall och sedan kan jag säga up mot väggen och "BAM" ett skott i pannan eller banka vett i dem, det gäller alla utom Kenza och Paow. Puss godnatt!



Postat av: Anonym

Man kan ju inget annat än att hålla med haha!

2009-09-03 @ 07:10:41
URL: http://chasey.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej på dig sötnos (=



Naima heter jag och är snart 15 år.

Jag bor i en stad i Finland och driver en blogg med just nu 165 läsare per dag vore super roligt om du vill titta in och kolla så att min blogg kan fortsätta växa.

Du kan också svara på min fråga ? , genom att söka in i min blogg och där ser du direkt c(=

Du får gärna lägga till mig på bloglovin med så bara du säger till så lägger jag till dig med :)

www.naaimas.blogg.se



Puss // Naima

2009-09-03 @ 17:21:20
URL: http://naaimas.blogg.se/
Postat av: Anonym

du läser ju deras bloggar så något rätt måste de ju göra

2009-09-03 @ 20:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0